Tiden springer iväg..

Nu har jag sagt länge att jag ska skriva ett nytt inlägg men det har aldrig blivit av..
Jag tänker inte skriva allt som hänt sen jag bloggade sist, dom vännerna som bryr sig har jag haft kontakt med :)
Men lite uppdatering tänkte jag ge er :)
Håller iallafall på att plugga som tusan! Jag trivs jätte bra och känner att detta är rätt! Kommer bli tufft och jobba 75% samtidigt men det ska gå!! Allt går om man vill :)
Det har varit mycket fest med brudarna i sommar och tillsammans med männen också för den delen!
Sjukt roliga kvällar med massa minnen och blåmärken :P
Livet rullar på som vanligt.. Vi håller på att fixa här hemma, Niklas är kanon duktig, gör allt själv!! Tur man har sån händig karl ;) Målat om huset, byggt 2 altan däck mm.. Blir kanon fint!

Ligger i soffan nu och har massa tända ljus och tittar på idol. Hösten är ändå rätt mysig...
Helgen blir lugn, plugg och massa fix och trix här hemma!
Ha det bra mina vänner!

Girlsnight hos Johanna..


Dansfeber på Harrys!


Mysweekend i Köpenhamn med min skatt.



Wallmans Salonger med goda vänner..


Jag älskar dig min skatt. Du och jag för alltid!

2010-09-16 20:49:43 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />