Snart...

..är det FREDAGSMYS!! Fredagskvällarna är det bästa jag vet!! Laga lite god mat, tända massa ljus, bara umgås och bara vara! Tända en brasa och krypa ner i soffan och titta på Idol och äta gotte!! Gud va jag längtar tills imon nu haha.. Jag jobbar kortdag imon! 6-11.. Så jävla gott o sluta tidigt, då har man ju en halvdag till :)
Nu är det Idol på tvn och va TUSAN, man kan ju inte sluta mitt i när det är som mest spännande!! Nehe så gör man inte!! Fy.. Nu är jag upprörd och då får jag ta en bit mörkchoklad ;)
Har fortfarande inte fått tillbaka min älskade ford, men min snälla mamma lånar ut sin kära Polo till mig så länge! Sjukt skönt o ha en bil som man kan lita på att den inte lägger av vid rödlyserna eller hackar sönder hela motorn! Snart dags för en ny bil nu känner jag!!
Dags för tvn igen.. Ha det bra!!

2010-09-23 21:06:03 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />