Pedagogisk filosofi..

Ja det låter lika roligt som det är!! Vi haft fått uppgifterna till alla seminarium i Pedagogisk filosofi som vi ska ha denna terminen. Jag öppnade upp dokumentet och läste igenom det.. Och kom fram till att jag förstår INGENTING! Detta är nog ett ämne som min hjärna vägrar förstå.. Visst hjärnan kanske ger med sig om en stund men just nu så snurrar allt runt runt runt.. Söte tid hur kommer detta gå! Vi hade ju föreläsning på detta i skolan i veckan och då förstår man ju ändå lite. Men nu när dom blandar in massa gamla gubbar och hur dom såg på onotologin och epistemologin ocn nu ska vi blanda oss in i detta med! Söte tid!! Aja det är bara att dyka ner i böckerna igen men det är så lätt o glida in på facebook eller hit när man inte riktigt förstår vad man läser :P Får nog göra som Niklas sagt, låsa alla såna sidor till efter 20 haha..
Ha det fint mina vänner!
Ciao!!

2010-09-18 14:14:14 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />