Lördagskväll!!

Jag överlevde eftermiddagen framför böckerna!! Lär ju få öppna dom imon igen.. Men nu känns inte allt så jobbigt längre, får bara ta det lugnt och inte få panik ;)
Nu har jag iallafall fixat allt inför lördagsmyset.. Film och godis på Hemmakväll och maten är också inhandlat. Blir lövbiff och sallad till mig och herr Andersson får kyckling och potatisgratäng! Men godis ska jag äta iallafall!! Har tänt massa ljus här hemma nu och snart blir det till att tända en brasa också! Säsongspremiär för lilla braskaminen.. :)
Nu väntas herrn snart komma hem, blev förlust idag.. Aj Aj Aj.. Men nästa gång blir det bättre ;)
Ha en trevlig lördagskväll mina vänner!!

2010-09-18 18:36:23 Vardagligt Permalink


Postat av: Anonym

Skicka godis lakritset till mig ;) Blev du nöjd nu då? :) Säg till annars, kramar Bella.

2010-09-18 18:41:45



Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />