Ingen bra dag..

Idag känns det som världens pissdag.. Jag hatar skitsnack!! Jag far så illa av att veta att folk snacka skit.. Vuxna människor som inte kan prata med varandra utan måste gå bakom ryggen och prata..
Jag har precis blivit färdig med mina diskussions frågor inför kvällens seminarie om pedagogisk grundsynd, tror verkligen jag har en bra grundsyn och bra argument inför kvällens diskussioner!!
Va och lämnade lilla forden hos Per igår, hoppas han kan laga den så vi slipper köpa ny bil just nu. Ny bil ska vi snart ha men det är bäst om forden kan gå ett tag till!! :)
Planerna inför helgen är fortfarande lite ovissa. Troligtvis kommer Micke och Anna hit på middag och då kan jag inte tänka mig något annat än att det blir fest denna helgen också. Trevligt trevligt.. Dock inte för plånboken. Måste nog lära mig att jag faktiskt är student nu och jobbar bara 75% så får inte lika mycket pengar som innan, men man måste få leva livet lite också!
Nu ska jag krypa ner hos hjärtat en stund innan det är dags för att öppna böckerna igen och läsa igenom alla styrdokument!
Ha det gott mina vänner!!
2010-09-22 15:08:08 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />