Sjukling..

Jag har varit hemma i 2 ½ dag och varit sjukskriven och jag får panik!!! Har skadat ryggen... Skulle vara duktig o slipa dörrarna på förrådet här hemma och flyttade en svart sopsäck. Den såg inte så tung ut så jag skulle bara dra den åt sidan och BANG, då knäckte det till i ryggen.. FAN va ont det gjorde!!!  Efter det blev jag sängliggande hela kvällen och stel som en varndrande pinne.. Envis som jag är skulle jag promt upp till jobbet dagen efter men fick faktiskt ge mig efter någea timmar och snällt åka hem igen.. Sen dess har jag legat och vilat!! Det kom ganska bra tajmat för nu börjar skolan komma igång på riktigt.. Har råpluggat när jag ändå bara har legat..
Håller på att fixa med avslutningsfesten.. SHIT va folk vi kommer bli!! Mycket folk= mycket jobb!! Inte alls som jag hade tänkt mig denna festen men det e bara att le snällt och nicka..
Annars flyter livet på... Finns inte så mycket tid för att göra något tillsammans med hjärtat, bara massa jobb här hemma. Men snart är det färdig och då ska vi få tillbaka vårt liv tillsammans.. LÄNGTAR!
Nu får jag svara på dom sista frågorna om källkritiken.. Rätt intressant och läsa om det faktiskt.. man får sig en tankeställare om vad som egentligen är sant av vad man hör och ser!
Ciaoo..
2010-10-14 15:17:39 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />