Segt som tusan!

Fy va det är segt och jobba nu för tiden! Jag har tappat all motivation, den är som bort blåst i stormen som vi har idag.. Vet inte hur jag ska få tillbaka den, vill bara ha sommar och ledigt tillsammans med mina vänner och min Niklas.
Tänk en sommarkväll, sitta hemma på innergården med dom nya trädgårdsmöblerna och ett glas vin i handen! Grillen är igång och vännerna är på plats! FY VA JAG LÄNGTAR!
Vi har även planerat in en lite utflykt tillsammans med min älskade Joho och hennes man Kristian till Köpenhamn i sommar.. Mysa och bara ta det lugnt precis som en sommar ska vara! :)

Annars rullar allt på.. Dagarna är fullspäckade och Niklas och jag hinner knappt träffas! Vi har sånt oflyt för tillfället, han tränar ena dagen och jag andra så det e tur vi kan krypa ner tillsammans och somna ihop iallafall!
På lördag blir det lite festligheter!! Det va grymt längesen jag va ute så det ska bli riktigt skoj! Lite mysfest hos Joho och sen utgång! Så nice!!
Nehe nu börjar jag jobba igen, ska se om jag kanske kan hitta motivationen någonstans!

2010-05-06 12:25:58 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />