Tidsfördriv..

Jag har verkligen ingenting att skriva egentligen.. Är hemma själv och har allmänt tråkigt! Det är inte roligt o ligga själv i soffan och inget bra på tv är det heller! Torsdagar är rätt dryga egentligen.. Det är så underbart att det e fredag imon! Jag har en riktigt soft dag på jobbet, börjar tidigt men inga barn som kommer kl 6 så jag behöver inte vara där prick 6.. Sen e det teaterdags med min jobbpojke sen slutar jag 12! Gott gott..
Jag har verkligen ingen aning om vad helgen har att erbjuda.. Imon blir det nog mysmiddag med lite vin.. Resten av helgen är öppen för förslag :)
Idag fick vi en inbjudan till 65 års fest! Kalle fyller 30 och hans syster 35. 65 års fest med 70-80 tals tema! Om någon har tips och råd om kläder så hör gärna av er :) Det ska bli roligt och träffa lite nytt folk..
Nehe.. Jaha... Nja om man skulle ta tag i sitt liv och bädda ner sig i soffan och invänta en iskall fotbollsprins som kommer efter 22.
Ha det naaajs!!
2010-03-18 20:24:03 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />