Mina ben känns som betongblock!!

Jag kan inte förklara smärtan i mina ben! Dom känns som 2 stora betongblock som vägra sammarbeta med min kropp haha. Igår hade vi kickboxning med Totto på lok&motion och han körde skiten ur oss. Eftersom jag har varit sjuk nu i 2 veckor så va detta första riktiga träningen efter sjukdomstiden. Tog Lina det lugnt med tanke på det?? Nej fy, skulle aldrig kunna göra det. Inte med tanke på att Totto springer runt och skriket och Blondie peppar en till tusen! Jag har en hatkärlek till träningsvärk, sjukt jobbigt o ha men ändå härligt för då vet man att det har gett något!
Som grädden på moset så ska vi ha vår första grusträning ikväll och känner jag Rikard rätt så kommer han köra skiten ur oss där.. Hoppas jag överlever denna veckan haha!
Annars har veckan varit bra.. Har fått nys om en distansutbildning till förskolelärare för oss barnskötare som redan har en anställning i kommunen.. Då kan man ju jobba lite samtidigt.. Det tål och funderas på, ska på info möte nästa veckan och höra lite mer. Har en del frågor som jag vill ha svar på som spelar stor roll ;) Planer inför framtiden och smått och gott :)
Resten av veckan verkar bli lugn. Verkar inte som vi ska ha någon match i helgen så då blir det ledigt på lördag iallafall. Så skönt!! Hoppas på en fredagsmyskväll med min prins, va längesen vi bara låg hemma tillsammans och myste!
Nu ska jag slänga mig i soffan och invänta mitt hjärta som e på kurs.. Hoppas vi hinner träffas en snabbis innan jag ska iväg. Vi får ta vara på varje sekund vi kan ses!

Måste bara tillägga att I LOVE my supersnygga skeppan!!

2010-03-17 16:19:22 Vardagligt Permalink


Postat av: Bella

Jag tycker det låter förnuftigt att du ska plugga till förskolelärare :) Jag tycker du ska ta den chansen hjärtat :) Heja heja!!.. Johanna är riktigt snygg på den bilden :) kramar / Bella

2010-03-17 20:05:29
Postat av: Anonym

Jag kan inte annat än att hålla med föregående talare.På båda punkterna ;)



Jag älskar dig med Maran!

2010-03-18 12:48:16



Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />