Haderajran!!

Nu är påskhelgen över och 4 lediga dagar bara sprang iväg! Fick ändå en heldel gjort och hann besöka lite nära och kära också :) Säger som Joho i sitt inlägg att det känns så uppenbart o skriva om vad man gjorde i påsk dag för dag men ska ge er en liten uppdatering iallafall! I onsdagseftermiddag körde jag ut till Tjurkö för att hälsa på vårt senaste tillskott i Jonsson släkten. Vilken sockerprins som har anlänt till Jörgensen familjen, så fin och härlig! Jessica och resten av familjen mådde bra, det är alltid skönt o höra :)
I fredags tog jag och min älskade Joho en långpromenad i det vackra vädret och redde ut världens problem och jag tror vi lyckades skapa fred på jorden när vi skildes åt 2 timmar senare utanför Hemköp haha! På kvällen va det påskmys i Nättraby som stod på schemat, trött som en ja jag vet inte vad däckade jag gott hemma i sängen kl 22. På lördagen körde vi ett jätte bus här hemma och röjde undan på innergården så vi kan börja göra iordning inför sommaren, Niklas har såna planer så det kommer bli kanon fint :) På kvällen spatserade vi bort till Pelle för lite fest, dock inte så mycket för mig eftersom jag skulle spela dagen efter.. Men trevligt va det :)
Söndag och måndag har mest varit fotboll känns det som. Va ute i sommarstugan och tittade så den hade överlevt istiden och den stod där sååå fint på berget som vanligt. Spelade fotboll med mamma och bella, jag kan verkligen inte förstå vart jag har fått mitt bollsinne ifrån!! Haha skrattade så jag höll på att kissa på mig!!

Nu är det jobbvecka igen och tillbaka till verkligheten. Skönt att det bara e 4 dagars vecka!! I helgen ska jag och min skatt på 65 års fest. Kalle fyller 30 och Johanna 35. Det ska bli riktigt nice, 80 tals tema står på inbjudan. Jag är laddad till tusen och kläderna är fixade!! :)

Annars har jag inte så mycket att tillägga. Längtar som en tok till sommaren för då ska vi grilla festa och mysa mina vänner!! En underbar sommar tillsammans med min prins och vänner!!

2010-04-06 21:53:29 Vardagligt Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />