FREDAG!

idag är det fredag o full fart mot helgen som dom säger på radion!
Nu sitter jag på jobbet o är livrädd.. Jag e ju så himla mörkrädd o tänk då mig sitta här ensam i nästan 3 lägenheter blir det ju! Usch o fy. Vi ska ha personalmöte på måndag o då ska jag ta upp att vi ska vara 2 som öppar o 2 som stänger! Så slipper jag sitta här så rädd haha!

Kvällen blir nog rätt lugn för mig. Efter jobbet ska jag hem o sova en stund så man inte deckar i soffan vid 8 ikväll! Jimmie ska iväg på firam fest så det tomt hemma ikväll. Men då får jag ju titta på vad jag vill hehe.. Nehe nu ska jag låsa upp så barnen kan komma in! Ha en bra dag!
Kramar

Är det Idol ikväll?!
2008-10-03 06:16:49 Permalink





Namn:


E-postadress: (Visas bara för mig.)

Url/Blogg

Kommentar:

Trackback
border="0" alt="RSS 2.0" />